Filled Under:

GEMPAR!! (7 GAMBAR)Pasangan Pengkid Melayu Disimbah Asid Tanpa Sebab Terima Balasan Tuhan?


Sepasang kekasih pengkid melayu islam bersungguh berdoa di dalam akaun instagramnya meminta orang ramai mendoakan agar dirinya cepat sembuh dari pada di simbah asid beberapa hari lepas oleh seorang individu yang masih belum dikenali.

 Orang yang dengki busuk hati dengan kita ni lambat laun kita dapat tahu jugak dan dia harus dihukum setimpal dengan kesakitan yang kita rasa.

Aku takda musuh pun bergaul dengan kekawan pun tak. Aku duduk rumah je pun.

Sekarang da jadi kes polis aku serahkan kepada pihak polis dan terima kasih tuhan kerana bagi aku bernafas lagi di muka bumi. Aku redho dengan semua yang terjadi.luahnya dalam akaun berkenan



 kedua dua mangsa yang di dakwa adalah pasangan kekasih mendapat kerosakan muka dan sebagian badan akibat terkena cairan asid,kejadian yang menimpa mangsa yang bernama niddanish yang mesra di panggil dengan "nid"mendapat perhatian dari pengikutnya dan mereka tidak henti henti memberi patah dua kata semangat kepada mangsa.

 Salam kekawan harini da masuk 5hari aku dekat HKL. Aku takut aku sakit aku sedih tengok diri aku sekarang. Semua orang cakap muka aku lain.

Setiap hari aku menatap depan cermin harus aku mengalir airmata hanya tuhan saja yang tahu apa aku rasa. Aku taku hari selasa ni aku kena operate muka sedangkan operate tangan pun aku sakit apalagi bagian muka.

Kenapa takda cara lain untuk sembuh? Aku takut. Aku cakap dengan mak aku nak balik, nak muka aku mak aku cakap bersabar dan dia menagis.

Ya allah kau saja tahu betapa sakitnya kami alami tolong ringankan beban kami. Amin Hi bie walaumacam mana pun saya tetap sebelah awak.ujarnya dengan sungguh sungguh.

 apa pun kes ini telah di tangani oleh pihak yang berkuasa dan sudah mulai membuat siasatan. 

Gambar niddanish sebelum kena simbah asid....

tuhan bagi peringatan sikit je tu....

bertaubatlah sebelum terlambat

sumber asal